Ο διάλογος ως κίνητρο για μεγαλύτερη συμμετοχή των φοιτητών στις τάξεις


Κατηγορία: Άρθρα
Συνεισφορά: Ελένη Ρεβέκκα Στάιου - erstaiou@media.uoa.gr


Οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων, αλλά πολύ περισσότερο στα πανεπιστήμια, διαπιστώνουν ότι το πιο δύσκολο ίσως πράγμα μέσα στις αίθουσες είναι να κρατήσεις το ενδιαφέρον των μαθητών/φοιτητών ώστε να συμμετάσχουν στο μάθημα αλλά και στις συζητήσεις. 


Ο διάλογος μέσα στην αίθουσα, ανάμεσα σε όλους τους συμμετέχοντες, μπορεί να είναι εξαιρετικά ωφέλιμος για την εξέλιξη της μαθησιακής διαδικασίας και για την ανάπτυξη συγκεκριμένων δεξιοτήτων που θα ακολουθούν τους φοιτητές σε όλη τους τη ζωή. Φυσικά οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να είναι σε θέση να δημιουργήσουν τις καλύτερες δυνατές συνθήκες για έναν ολοκληρωμένο διάλογο, που θα εξασφαλίζει τη συμμετοχή όλων ισότιμα και με τη δυνατότητα να ακουστούν όλες οι απόψεις και φωνές. 

 

Στο σημερινό άρθρο μπορείτε να βρείτε συμβουλές για να δομήσετε αυτόν τον διάλογο σωστά ώστε να εξασφαλιστεί η επιτυχία του και τελικά τα αποτελέσματά του να είναι θετικά για τους φοιτητές. Μπορεί να μην εφαρμόζονται όλα μέσα στις ελληνικές αίθουσες αλλά αξίζει μια προσπάθεια!

Ετικέττες: dialogue, classroom, university


Ενημέρωση: 01-04-2021 08:31 | Αρχείο Κατηγορίας Άρθρα